piątek, 11 września 2015

kolczyki do tuneli | ear weights

Dobry wieczór :)

Niedawno powstały takie piękności :) Zaczynam żałować, że sama nie mam tuneli w uszach, ponieważ jestem doszczętnie zakochana w tej niebiesko-turkusowo-zielonej włóczce! W tym przypadku boska włóczka + dratwa :)

I dodatkowo nachodzi mnie wspaniały pomysł, żeby zrobić zestaw kolczyki do tuneli plus naszyjnik- na szyję oczywiście ;) w tym samym stylu, co kolczyki. 
I jak zawsze- najlepsze pomysły pojawiają się wtedy, kiedy nie ma zupełnie czasu na ich realizację. Dlatego naszyjnik powstanie za 150 lat. 

Tymczasem pozdrawiam wszystkich serdecznie i w kwestii kolczyków jestem otwarta na zamówienia. W kwestii dreadlocków jestem spóźniona ze wszystkim.

Taka sytuacja. Adios!

#niemamczasunaseks #handmade #plugs #earweights #earrings #kolczykidotuneli #gauges #tunnels 

Wbijać tu:  Bullfinch Handmade (etsy)
i tutaj:  Guzik Prawda (facebook)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz